Αναζητήστε :
 

Επιστροφές προϊόντων

– Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με όλες τις σημάνσεις (ταμπελάκια κλπ) επάνω και συσκευασμένο.

– Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας προκειμένου να γίνει άμεσα αντικατάσταση του προϊόντος (εφόσον είναι διαθέσιμο).

– Σε περίπτωση σπασμένου προϊόντος αν η επικοινωνία δε πραγματοποιηθεί εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε καμία αλλαγή δε θα γίνεται αποδεκτή.

– Σε περίπτωση που η επιστροφή είναι αιτιολογημένη διότι π.χ. δεν έχει τις συμφωνημένες ιδιότητες το αγαθό/υπηρεσία ή είναι ελαττωματικό, το κόστος επιστροφής του αγαθού το αναλαμβάνει το Unimarket. Σε περίπτωση που η επιστροφή είναι αναιτιολόγητη πχ. λάθος επιλογή λανθασμένου νούμερου σε ένδυμα, αναλαμβάνετε το κόστος επιστροφής του αγαθού.

Επικοινωνείτε με το Unimarket στο 2106196810 και ώρες 10:00 – 14:00 (εργάσιμες μέρες) και ενημερώνετε για την πρόθεση σας να επιστρέψετε το προϊόν, καθώς και για το αν πρόκειται για αιτιολογημένη επιστροφή (πχ. ελαττωματικό προϊόν) ή αναιτιολόγητη υπαναχώρηση.

 

1η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Αναιτιολόγητη υπαναχώρηση

Βήμα 1: Σε αυτή την περίπτωση, συσκευάζετε το δέμα προς επιστροφή με ασφάλεια, ακριβώς όπως το παραλάβατε (με τα αντίστοιχα καρτελάκια και τη συσκευασία τους ή την ταινία ασφαλείας τους) καθώς και με όλα τα παραστατικά. Σε περίπτωση που δεν παραλάβουμε τα παραπάνω στην αρχική τους μορφή, η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Βήμα 2: Αποστέλλετε το δέμα στη διεύθυνση του πωλητή (όπως αυτή αναγράφεται πάνω στην απόδειξη) με μεταφορική εταιρία δικής σας επιλογής και επιβαρύνεστε το κόστος των μεταφορικών.
Βήμα 3: Ανάλογα με την περίπτωση προχωρούμε σε αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων σας.

2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Αιτιολογημένη επιστροφή (π.χ. ελαττωματικό προϊόν)

Βήμα 1: Σε αυτή την περίπτωση, συσκευάζετε το δέμα προς επιστροφή με ασφάλεια, ακριβώς όπως το παραλάβατε (με τα αντίστοιχα καρτελάκια και τη συσκευασία τους) καθώς και με όλα τα παραστατικά. Σε περίπτωση που δεν παραλάβουμε τα παραπάνω στην αρχική τους μορφή, η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Βήμα 2: Το Unimarket αναλαμβάνει τη διαδικασία αποστολής Courier στο χώρο σας για παραλαβή του προϊόντος, χωρίς δική σας χρέωση.
Βήμα 3: Ανάλογα με την περίπτωση προχωρούμε σε αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων σας.